Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

13 Ocak 2016 Çarşamba

Oscar Aday Tahminleri 2016: Yönetmen

Oscar Tahminleri 2016: Yönetmen

Şimdi sıra geldi yönetmen tahminleri yamaya... Altın Küre bizi şaşırmaya çalışsa da ben yolumdan çıkmam efendim...



1.Ridley Scott   ("The Martian")

 

Bir çok kişi Spothlight'ın en iyi film alacağı için  yönetmenin de bu ödülü kapacağını söylese de, Mad max'in güçlü bir aday olduğunu söylese de ben şimdilik kulaklarımı kapatıyorum...

2.George Miller   ("Mad Max: Fury Road")


Maalesef böyle bir gerçek var değil mi? Yüzüklerin Efendisinden kalma bu aksiyon sevdası ... 2000lerin başını bile özledim...

3.Tom McCarthy   ("Spotlight")


En iyi film Spothligthınsa neden yönetmen ödülü olmasın mantığıyla ilerliyoruz. Ama ortada bir  Argo gerçeği var değil mi?

4.Alejandro G. Inarritu   ("The Revenant")


Altın küre'de yüzümüzü güldüren Inarritu , kazanma şansı çok fazla olmasa da aday olabilir...

5.Adam McKay   ("The Big Short")


Eğer Oscar'dan bir sürpriz bekliyorsak bunu The revenant değil The big short yapacak...

6.Steven Spielberg   ("Bridge of Spies")


Fazla bir açıklamaya gerek yok, adı bile yeter...

7. Todd Haynes   ("Carol")


Birden yükselip birden düşen Carol'ın umarım bir şansı vardır...


8. Lenny Abrahamson ("Room")


Neden olmasın? Onun diğerlerinden neyi eksik? Bir kaç eksik olabilir...


9. Quentin Tarantino "The Hateful Eight"


Olursa sırf Tarantino'ya hürmetten olur. Olursa çok güzel olur...

10. Jay Roach "Trumbo"


Bunlar düşük ihtimaller ama neden olmasın? Olmaz olmaz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder