Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

12 Ocak 2016 Salı

Oscar Adayları Tahminleri 2016

Oscar Adayları Tahminleri 2016

Bu yıl son dakikaya kalmadım... Bütün filmleri mümkün olduğunca tek, tek izledim. Hepsinin ne kadar iyi ve ne kadar başarılı olduğuna şahit oldum... Ama ben ve akademi bazen aynı görüşte olmaya biliyorum.  Ara sıra kendi tarafımda ara sıra Akademi üyelerinin tarafından bakacağım... Adaylar 14.01.2016 saat 15:30'da açıklanacak... Tutturabilene aşk olsun... Buyursunlar...



1.Spotlight


Başından beri herkesin favorisi ve yarışın başında gibi gözüküyor...

2.The Big Short


Filmin afişi bile ne kadar akademiye uygun değil mi?

3. Revenant


Altın kürenin gözüne girip oskar'ın dışına çıkan ilk film olmaz değil mi? (Boyhood'u unutma hey seyirci)

4.The Martian


Başından beri bir  büyük bütçeli olarak övgüler almış durumda...

5.Carol


Çok övüldü sonra çok gömüldü ama yine sizlerin karşınızda olabilir...

6.Mad Max: Fury Road


Umarım The martian listenin tek büyük bütçelisi olarak kalır ve beni de sevindirir... Ama mümkün değil...

7.Bridge of Spies

Yönetmen Steven Spielberg başka söze ne gerek...

8.Brooklyn


Ne kadar da Tifany'de kahvaltı havasında... İzleyemedim ama aday olabilir...

9. Room


Benim bayıldığım bu filme Akademi üyeleri bayılır mı bilinmez... Ama aday olabilir...

10. Straight Outta Compton



Oldukça başarılı bir filmin ardından adaylığın gelme ihtimali biraz düşük...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder