Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

13 Ocak 2016 Çarşamba

Oscar Aday Tahminleri 2016: Kadın Oyuncu

Oscar Tahminleri 2016: Kadın Oyuncu


En iyi kadın oyuncu  tahminlerinde bereketli bir yıl geçirdiğimiz söylenemez... Herkes erkek oyunculardan başlar tahminlerine,  ben bir  değişiklik yapıyorum ve  kadın oyunculardan başlıyorum.



1. Brie Larson ("Room")


Sadece aday olmanın yanı sıra tartışmasız yarışın en iyisi...

2.Saoirse Ronan


Onu ilk kez Göçebe filminde fark ettim. Yaşına rağmen etkileyici bir performansı vardı. Bu filmde de akademinin kalbini çalabilir...

3. Cate Blanchett ("Carol")


Bana göre soğuk oyunculuktan öteye gidememiş olan Blanchett,  akademinin sevdiği bir oyuncu... Bu sefer filmde çok sağlam gelmiyor sanki...

4. Alicia Vikander   ("The Danish Girl")


Daha yardımcı oyuncu mu yoksa başrol mü olduğuna ben akademi karar verememiş onu listeye almak bile bir risk...

5. Charlotte Rampling ("45 Years")


Performansı saydığım 3. ve 4.yi  yerinden edebilirdi ama görüş farklılığı mı diyelim. Bazı şeyler var ki insanın bağırası geliyor...

6. Jennifer Lawrence   ("Joy")


Evet, başka bir dünya'da yaşasaydık bu böyle olmazdı arkadaş! Filmi gördüm, çok parlak bir performansı yok. Kariyerinin en iyi performansı olsa dahi,  bu aday olacak kapasitede olduğunu işaret etmez...

7. Maggie Smith   ("The Lady in the Van")


Daha farklı bir dünya'da yaşama mevzusuna gelince, Smith 7. sırada değil 3. hatta 1. bile olabilirdi. Yıllarca izlediğimiz bu önemli aktrisin her zaman üst seviyelerde performansı olmuştur. Kendisi bize %100 bir performans sunarken biz onu nasıl bu sıraya koyabiliriz?

8. Lily Tomlin   ("Grandma")


Maggie Smith'e yaptığım yorumu tekrarlamayacağım...  Umarım aday olur...

9.Rooney Mara   ("Carol")


Eğer bir ödül alacaksa buradan yürüyebilirdi ama nedense görmezden gelindi...

10. Helen Mirren "Woman in Gold"


Kendisi akademi sahibi bir oyuncu ama aday olması biraz zor gözüküyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder