Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

24 Şubat 2016 Çarşamba

OSCAR TAHMİNLERİ 2016: EN İYİ KADIN OYUNCU

 EN İYİ KADIN OYUNCU



Kim Kazanır:  Brie Larson ("Room")
O da Dicaprio gibi yarışın en başından galibi gözüyle bakılıyor. Performansı çok beğenildi, ödülleri silip süpürdü.  İlk Oscar adaylığı olmasına rağmen nasıl bu sene bu kadar büyük bir başarı elde ettiğine hayret ettim.

Buda Olabilir: Saoirse Ronan ("Brooklyn")
Bu kızı uzun zaman önce ben keşfettim. Altın Küre ödüllerinde dediğim bir çok yapımda rol aldı, çok çabuk parladı ama akademinin  ilgisini çekecek kadar bir performans olmamasına rağmen bu ödül Ronan'ın genç yaşta gösterdiği olgun performanslarına gidebilir.

Kim Kazanmalı: Brie Larson ("Room")

Evet, bu yıl akademiyle aynı fikirde olacağım.  Yarış da bu kategoride çekişme yok. Larson'a ön yargıyla yaklaştım, yaşından ve deneyimsizliğinden ötürü sağlam adımlarına sorgulayıcı yaklaştım. Beni yanılttı yarışın galibi oldu. Ödülü Charlotte Rampling ("45 Years") de alabilir. Çünkü bu sezon bu kategoride üstün bir performans bulunmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder