Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

27 Şubat 2016 Cumartesi

OSCAR TAHMİNLERİ 2016: EN İYİ FİLM


Geldik en sona ve ana kategoriye, ben de Oscar töreninde olduğu gibi bu kategoriyi sona bıraktım. Aklım kalbime dost oldu... Lütfen akademi beni yanıltma...       


         EN İYİ FİLM

 Kim kazanır:  The revenant (Diriliş)


Başından beri tek geçtiğim film. Her ne kadar The beasts of no nation'nın aday olmayıp diğer filmlerin aday olmasında Oscar çok beyaz desek bile hala bir umudumuz var. Bu sene bir önceki sene gibi hak eden kazanabilir...

Bu da olabilir: Spotlight
Yarışın başından beri zirvede olarak anılıyor fakat benim ilgimi çekmedi. Bu sezon bir çok ödül törenlerinden ödül alsa bile, büyük ödül törenlerinin ilgisini çekemedi.  Benim için sıradan bir film olmanın dışına çıkmıyor, umarım akademi için de öyle olur.

Kim Kazanmalı: The Revenant (Diriliş)

Başından sonuna kadar soluksuz izledim, senkronlarıyla seyirciyi hayrete düşüren film. Biyografik öykü olmasını, değerli repliklerini, görselliği, her kitleyi kendine çekmesini saymıyorum bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder