Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

11 Ekim 2014 Cumartesi

16 Eylül 2014 Lady Gaga İstanbul Konseri

Biliyorum sizlere konsere gidemeyeceğimi söylemiştim ama durumlar değişti, İyi ki Lady Gaga konserden 2 gün önce geldi. Onu havaalanı kapılarında gördüğüm anda ne kadar çok sevdiğimi anladım. Hemen bilet almaya koyuldum çok şükür ki buldum ve hayranı olduğum Gaga'yı gördüm...

Konser öncesi: Daha önce bir çok dünyaca ünlü yıldız Türkiye'ye geldi. Sayısız ünlülerin performanslarına şahit oldum lakin hayranlarına ilgi olarak en iyisi kesinlikle Gaga. Korumalarını itip herkese tek tek sarılması ve öpmesi takdire şayandı...


Konser Günü: Son derece marjinal hayranları beni gerçekten şaşırdı, ben oraya giderken bu makyajı bile yapmaya çekinmiştim ve dolasıyla yapamadım.

Önemli bir dip not Lady Gaga'nın en kesin full şarkı listesi bizde yayınlanmıştı...

Lady Gaga Konseri: 1 buçuk saat boyunca canlı performansıyla,müthiş güzel danslarıyla ve şovlarıyla, birbirinden güzel 10 kostümüyle. Lady Gaga verdiğiniz bütün parayı kuruşu kuruşuna hak ediyor. Diğer sanatçılar gibi (bknz: Rihanna) İstanbul'da show neye yarar deyip showların bir kısmını çıkarıp, bir kaç tane şarkıyı es geçip, söylüyormuş gibi yapıp gitmedi. Lady Gaga bizim için en sevilen şarkılarını okudu Türkiye için. Edge of glory,judas,you and I dedi. O kadar mutluyum ki, bunlar benim en sevdiğim şarkılardı. Çok şanslıyım teşekkürler Lady Gaga.Konsere "Sizi seviyorum istanbul" sözleriyle başlaması, her şarkıda bir kaç kez istanbul demesi, "Blonde, rich İstanbul bitch." "My İstanbul guys." her defasında ne kadar memnun olduğunu belirtmesi, bizleri çok sevdiğini söylemesi her şeyinde ayrı bir samimiyet vardı. Şarkı listesi mükemmeldi, 68 tane dansçısıyla herkesi büyüledi, her şovu, her şarkısı özenle yapıldığı belli oluyordu. Bunların haricinde nefesini dahi hissettiğimiz Lady Gaga bir an bile şarkıyı vokalistlere bırakmadı, seyircilere şimdi sıra sizde numaralarına bile yatmadı,tamamen canlı bir performanstı, şarkı söyledi ve dans etti tam adına yakışır bir şekilde sahnedeydi. Gelelim slow performanslarına, listesinde olmamasına rağmen (Tabi ki benim için. :)) You and I'ı ve Born this way'i akustik seslendirdi. Born this way'de ağlattı you and I'da kendimizden geçirdi. Benim şu bayıldığım "ayağıyla piyano çalma" hareketini de yaptı. Kısacası Lady Gaga'nın samimiyeti, şarkıları,dansları her şeyiyle aklımda çıkmayacak bir geceydi. Önceden de seviyordum ama artık çok daha fazla seviyorum seni Lady Gaga. Her şey için teşekkürler... You gave me love, laugh and I'll give you applouse!!! I love you so much İstanbul.
Avril Lavigne,Katy Perry,Jennifer Lopez,Rihanna,Lady Gaga hepsini izledim sırasıyla iyiden kötüye performanslar... 1.Lady gaga 2. Jennifer lopez 3.Avril lavigne 4.Katy perry 5.Rihanna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder