Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

21 Haziran 2014 Cumartesi

Oyuncu incelemesi: Natalie Portman

Natalie Portman deyince akla oyunculuk gelir. Sadece \'oyunculuk\'. Hayatımıza böylesine giren bir kadını artık fark etmeliyiz dedi ve Black Swan\'i (Siyah kuğu) çekti. Böylelikle oyunculuğunu tüm dünyaya kanıtladı. Bu seneki oscarda (2011) kesinlikle favorimdi. Her şeyden çok zaten performansının da farkında olarak  filmografisine verilmesi gerekiyordu. Sonunda hak eden kazandı ve Natalie portman oscarı kucakladı. Peki bu bildiğimiz kadın, rollerin altından kalkıcak yetenekte ve güzellikte. Umarım fark etmek yıllarımızı almamıştır, e benimde almadı. Closer,V for vendetta,Paris Je\'aime, My blueberry nights,Mr. Magorium\'s Wonder Emporium, uzar gider benim için en önemlisi ise "The other boleyn girl" (Boleyn kızı) Bu filmde beni büyülemişti. Filmde hatırımda kalan sahneler genelde Natalie\'nin performansıydı. Son olarak performansta doruk noktası olan filmden söz etmiyorum bile, Black Swan.  Tarif edilemez bir yetenek üzerine oynanılacak film. Ben filmi değil performansı görmek istiyorum demek için birebir. İyi ki varsın Natalie sensiz bir sinema varsın olmasın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder