Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

21 Haziran 2014 Cumartesi

Film Eleştirisi: Son Hava Bükücü (Avatar: The Last Airbender)

Son hava bükücü, bük tümü? Bu filme yorumuma başlarken What happened? demem ağır kaçmaz umarım. Yani ne oldu?  Filmi izlerken çok şeyler bekliyorsun umutla değişik sürükleyici. Replikler iyi derken ama olmuyor yani replikler bile bu filmi kurtaramıyor.Filmi kavramak zamanımı almadı değil. Tam ısınmaya başlamışken boşlukları doldurma çabasına giriyorsunuz fakat, doldurulmayan bir boşluk var. Siz heyecan isterken macera isterken ummadığım bir filmle karşılaştım. Avatar The last airbender: Son hava bükücü Animasyondan gelen bir yapım olarak biliyoruz. Çocukluğumuzda izlediğimiz Nickelodeon da yayınlanan günümüz çocukların izlediği bir animasyon. Açıkçası ben hiç izlemedim, çizgi diziyi. Ama bu filmden daha iyi olduğu muhakkak. Filmde olan çok şey varsa ben hiçbirini göremedim. Tempoyu yükseltebilecek tek bir sahne varsa da onuda sona saklamışlar ve filmi bitirmişler. Yani son hava bükücü, bükemedi umarım seri olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder