Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

21 Haziran 2014 Cumartesi

Film Eleştirisi: Keşke 30 Olsam (13 Going On 30)

Nasıl anlatabilirim bu filmi bilemiyorum. Hayatımın filmi diyebilirim. Hayatımı değiştiren tek film. Bu filmi izleyince ne istediğimi daha iyi anladım hayatımı değiştirdi. Muhteşemdi, harika bir film. Anlatılmaz, bu film değil benim her şeyim hayatım. Lütfen izleyin ve yaşayın inanıyorum beni anlayacaksınız. Bu filmi sakın çocuk filmi veya anlamsız olarak görmeyin. Bu film o kadar anlamlı ki fakat Türkçe koydukları isim saçma orijinali 13'ten 30'a devam etmek. Bana sorarsanız hayata devam etmek demek. Seni seviyorum benim şehrim sizi seviyorum hayallerim izleyin hayalinize kavuşun. Büyülü bir yapım hayatın ta kendisini anlatıyor. Zaten Jennifer Garner’ı da bu filmde sevdim olağan üstü bir film hayatınızda izleye bileceğini en iyi film, en güzel, en başarılı. İzleyin çok çok, çok memnun kalacaksınız kesinlikle mükemmel, bir yapım tabii ki filmden anlayana. Her zaman yazmışımdır, her zamanda yazarım en sevdiğim film tek geçerim. Her zaman diğer filmlerden ayrılacak bir filmdir. Kimseyi bilmem ama bence böyle. İzleyin ve hayallere doyun. 13 Going on 30 ilk çıktığında onu Tom Hanks’ in Big' ine benzetmişler sıradan bir çocuk komedisi diye, fakat film 2. sıraya yerleşmiş ve bu da Jennifer Garner için büyük bir başarı olmuş. Tartışmasız en sevdiğim film, zaten başka hangi film beni Columbia Pictures gördüğüm an heyecanlandırır. Keşke 30 olsam a çok şey borçluyum. 2 kere üst üstte izliyordum bu filmi. Tanrım! Biliyorum tam bir deli gibi. Ama şunu söylerim izlediğim hiçbir dakika, saatten pişman değilim ve dedim ki vay be iyi ki izlemişim dedim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder