Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

5 Temmuz 2015 Pazar

Yurtdışında Gurbetçi Olmak

An itibariyle 15 günü devirmiş bir gurbetçiyim Almanya'nın Berchesgaden şehrinde,
Gurbetçi olmak zor derlerdi de inanmazdım ki ben çocukluğumdan beri kendimi başka kültürlere, uzak ülkelere adamış ve onları çok sevmiştim. Her zaman yurt dışında olma hayaliyle yaşamıştım ama hayal gücünüz istediğiniz kadar geniş olsun ya da kendinizi istediğiniz kadar olduğunuz yere ait hissetmeyin yinede sizi çeken durduran, karşı koyamadığınız bir gerçek var...

    Alışkanlıklar... Hayatımızın neredeyse tümü bunlar üzerine değil mi? Alıştığımız şeyler... Hele hele fark etmeden alıştığımız şeylere ne demeli? Bunlarsız olmanın sonu daha da acı oluyor.

   Ülkemin taşı toprağı altın...  Hiç bir şey için geç değil elbette bir insanın bir anı bir anına benzemiyor ama esas sorun şu; alışkanlıklar değiştirilemez mi?
Benim yaban ellerde aradığım soruda bu. Bu soruyu ilerleyen zamanlarda yanıtını kesinlikle alacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder