Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

5 Temmuz 2015 Pazar

Aşkın Müziği (Lick)- Kylie Scott

Evelyn bir sabah uyandığında kendini bambaşka bir yerde,Vegas'da olan vegas'da kalır misali bir gece geçirdikten sonra kendini genç yaşta evli bir halde bulur hem de ünlü Rock yıldızı David Ferris ile...

Uzun kitap araştırmaları yaparım ve bunun sonucunda ancak öyle kitap almaya karar veririm. (Bunu rağmen bir çok kitaplarım var, ne kadar uzun vadede fakat çok araştırma yaptığımı siz düşünün.) Bu kitap hakkında çok övgü duydum, hatta yılın en iyi romantik kitabı bile sayılabilecek derecede şöhreti vardı kitabın...
Hemen aldım ve okudum...  

Kitabın ilk sayfalarında oldukça merak uyandıran bir hikaye olduğu için sabırsızlıkla okudum, ortalarına doğru gerçmek bilmeyen bir hikayesi vardı. Bazı yerleri gereksiz yere uzun ve monoton buldum buna rağmen karakterleri sevdim.
Özellikle Evelyn'i sevdim çünkü romantik kitaplarda özellikle fifty shades of grey'den sonra bayan karakterleri aşırı saf yaratmalarından sıkılmıştım. Aşkını sonuna kadar yaşayan bir kızdı tabi yine saf tarafları vardı.
David Ferris biraz asabi çocuğumuz, ama zamanla akıllanır en iyisi olmasada oldukça iyi bir aşık. Ya da iyi bir koca mı demeliyim?

Birbirlerine olan hisleri ve diyalogları çok içten ve güzel buldum.  Kitaptaki aşk ve erotizm neredeyse kusursuzdu. Ama dediğim gibi bu kitap için büyük beklentilere girdim biraz hayal kırıklığı yaşasamda yinede çok beğendim. 
Romantizm yanı sıra bir genç kızın 'ne olmak istediğini' kendini bulma çabalarını iyi bir şekilde harmanlamışlar... 

Sonunu beğenmesemde seri olacağı için bu kadar sıradan bir son yaptıklarını düşünüyorum. Seriyi okumaya şimdiden hazırım...
Not: Kitabın çevirisini çok beğendim, önce çeviriyi yapan bayana sonra Yabancı Yayınlarına çok teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder