Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

3 Eylül 2014 Çarşamba

Haber /Magazin/Kritik/Yıldızlar: Yıldızlar

Sevdiğim, taktir ettiğim yıldızları biraz daha yakından tanımaya ne dersiniz?

Amerika maceran nasıl başladı?
|O sırada Adele,Duffy,Amy Gabriela,BB...HERKES çıkış yapmak üzereydi.Ben menajerime 'Haydi Amerika'ya şarkı yazmaya gidelim'dedim:) Amacım anlaşma yapmak ya da Amerika'ya yerleşmek değil di.En sevdiğim yerlerden biri Hollywood'a gittik.AMA Amerikan müzik piyasası inanılmaz büyük.Miley Cyrus mesela bir dönem altı ülkede 1 numaraydı! O sırada üzerimde nasıl bir baskı oldu anlatamam!Düşünsenize onu geçmek için birşeyler yapmalıyım!
Senden şarkı istediği halde reddettiğin en büyük isim kim
|Christina Aguilera için şarkı sözü yazmamı istemişti,ama zamanım olmadı için yazamadım.

Evet Jessie'nin kariyerine başlaması böyle olmuş, bence tamamen şans meselesi...
TAYLOR SWIFT: "BEN HER ZAMAN KIRMIZI RUJ SÜRERİM!""
Ünlü buklelerinize nasıl bakıyorsunuz? 
Kurutma makinesi kullanmıyorum. Doğal halinde kurutuyorum. Biraz şekillendirici sürüyorum.

Kırmızı dudaklar imzanız haline geldi. Bununla ilgili hileleriniz var mı?
Yok sayılacak kadar az. Şeffaf bir pudra ile son dokunuşu rujun üzerine fırça ile geçiyorum. Renk çok daha iyi oturuyor ve kalıcı oluyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder