Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

4 Mart 2018 Pazar

90. Oscar Tahminleri 2018

Geldik mi yine bir Oscara? Yine mi sevinçliyiz? Yine mi mutluyuz? Oscar'ın heyecanı ödül sezonu beni ısıtan bir güce dönüşüyor. Eylül ayı çattığında aday adaylarının beni yatağımda battaniyenin altına girmemi kolaylaştırıyor. Her ne kadar bu yıl kış yaşamasak da ( sezonu da hakkıyla yaşamasak da) meşguliyetlerim boyunmca olunca azıcık kaytarmayı haklı sayabiliriz. Neyse efenim, bildiğiniz gibi şimdi burada tahminler yapacağım. 6 ayda bitirmem gereken filmleri 4 günden az bir sürede bitirdim, ne edelim affola...


En iyi animasyon:

Kim Kazanır?
COCO
  
Tuhaf bir animasyondur ki, ne beni çekebilir ne de çocukları, gördüklerime inanamayacağım kadar absürt idi. Neyse ki gözyaşlarıma hakim olamayacağım kadar kalbe dokundu. Belli ki Jürinin de kalbine dokunacak. Yalnız bu sebep değil. Ondan başka doğru dürüst aday da yok zaten.
En iyi animasyon.

 Kim Kazanmalı?
COCO
Ağladım demiş miydim? EVET! Kaç yıldır çizgifilm de ağlama yeminimi bozdurdu bana.

En iyi saç/makyaj:

Kim Kazanır?
Darkest Hour

Gary Oldman'ı annesine bile tanıtmayacak bu makyajdan başka ne olabilir ki? Hele ki adaylar 3 tane ise...


 Kim Kazanmalı?
Darkest Hour

Annesi tanımaz diyorum daha ne olsun?

En İyi Görsel Efekt:
Kim Kazanır?
Blade Runner
 Ne kadar çok adaylığın var öyle seni en iyisi biz ödülsüz göndermeyelim.

 Kim Kazanmalı?

Blade Runner
Gördüklerimin bir faydası yoktur efenim. Aralarından en saygı değer. Yani bir de en saygı değeri buysa anlayın siz 2017 Oscar sezonunun halini. (Gosling çok yakışıllı)

En İyi Ses Miksajı:

Kim Kazanır?
Dunkirk
  Tam bir savaş filmi bu diyebileceğimiz film için sesi çok etkili. Duy bunu Oscar duyy film sadece bunla yetinsin.

Kim Kazanmalı?
Dunkirk
Ses konusunda gerçekten iyi.

En İyi Ses Kurgusu:
Kim Kazanır?
The Shape Of Water

Suyun içinde gibi hissettiren bir film.

 Kim Kazanmalı?
The shape of water

En İyi özgün şarkı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder