Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

17 Ocak 2017 Salı

Oscar Adayları Tahminlerim (Film)

Oscar Adayları Tahmin

Oscar Adayları açıklanmadan, meşgul olduğum şeylere biraz ara vererek geçtim bilgisayar başına. Yarışın başından beri afişleriyle vakit geçirdiğim, yer yer sevdiğim yer yer sıkıldığım. Bazen bu yıla "Ne oluyor böyle?" tabiri caizse "Whats goin- o man?" dedim.
Beni hayal kırıklığına uğratan filmlere inat elimizde az sayıda da olsa sağlam filmler var.
Tabi ki bu benim beğendiğim filmler değil, Oscarın itibar gösterebileceği filmler.
Oscarın işi belli olmaz, geçen dönem edindiğim tecrübeye göre; Golden Globe filmlerimize karşı daha merhametli...
Yani haklı seçimlerde bulunmuştu, geçen yıl küstüğüm Oscarı anımsadım, kim kazanır, kim kazanmaz tartışmasından hemen önce, işte benim adaylarım... (Liste karışık)

En iyi Film
“Hacksaw Ridge” (Lionsgate)
“Fences” (Paramount)
“Nocturnal Animals” (Focus Features)
“Manchester by the Sea” (Amazon, Roadside Attractions)
“La La Land” (Lionsgate)
“Arrival” (Paramount)

“Moonlight” (A24)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder