Kafamdakinirvana

Kafamdakinirvana

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Avrupa'da bir Türk ve artık bir diyet uzmanı

Bu güne kadar bir çok kişi yazdı çizdi, prof. Doktorlardan tutun da bitki satan hocalara kadar bir sürü insan bu konuda farklı, farklı şeyler söyledi.
Ben bundan tam bir yıl önce Almanya’da Berchtesgaden’da bkz: (Münih'in 120 kilometre güneydoğusunda Avusturya sınırına yakın bir yerde bulunur.)  Bir kliniğe gittim.
 Amaç tabi ki kilo vermek ve sağlığıma kavuşmaktı ama bunun daha fazlası oldu. Orada tam bir ay kaldım ve Doktorlarım, spor hocalarım, diyetisyenim herkes bana karşı çok ilgiliydi. Bana olan davranışları ayrı bir sevmeme neden oldu orayı. Kişiye özel yapılan sporlar, egzersizler, kişiye özel diyetlerle sağlıklı beslenerek nasıl kilo verilir bana sevgili hocalarım öğretti. 
İlaçsız herhangi bir gıda takviyesiz tam 20 kilo verdim.  Bunu Nasıl yaptığımı ve şuan ki durumumu adım, adım sizlerle paylaşacağım. Takdir edersiniz ki, tüm doktorlardan daha çok bilgiliyim bu konularda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder